Topp service og kundebehandling kommer ikke av seg selv. Det vet de ansatte hos Østerås Bilsenter alt om, i disse dager fyller selskapet 25 år. Her er et innblikk i daglivet i en bedrift som står på for deg.
Vi mennesker liker stayere. Midt oppe i en tidsalder hvor alt går fortere og fortere, føles det betryggende å ha klipper som forblir stabile og leveringsdyktige. Du vet at de er der, samme hva. Østerås Bilsenter er en slik aktør, etter 25 år på samme sted på Østerås og Grini Næringspark. Men det betyr slett ikke at tiden har stått stille på innsiden av bygget, her kan du vandre mellom alle de nyeste Mazda-modellene som står utstilt i luftige og lyse lokaler.
– Vi oppfatter beliggenheten vår som perfekt for å studere biler i ro og mak. Det er ypperlige omgivelser for prøvekjøring, ofte har man lyst til å bli kjent med en ny bilmodell uten stressende momenter, akkurat slik som det er her, sier Morten Johnsen som er daglig leder på Østerås Bilsenter.
Johnsen er omgitt av entusiastiske og kunnskapsrike medarbeidere i alle ledd. Det er en sterkt medvirkende faktor i kundetilfredsheten, man får svar på alle forespørsler og henvendelser slik man forventer av profesjonelle. Det inspirerende miljøet har ført neste generasjon på plass, Johnsens sønn Martin har for lengst funnet seg til rette i salgslokalet.
– Det er trygt og klokt å velge Østerås Bilsenter som bilpartner. Det er lett å komme hit fra alle kanter av Asker og Bærum – og Oslo for den del. Som våre konkurrenter setter vi kunden i fokus og har funnet vår måte å vise konkurranseinstinktet på. Vi byr på prismatch som skal sikre kundene best pris på bil og service, ferdig snakket. Det er lett å forstå at det har en tett kobling til mottoet vårt ”Tenk smart – tenk Østerås Bilsenter”. Det har fungert utmerket for alle parter i 25 år, og har alle forutsetninger for å være like aktuelt den neste 25 årene, avslutter Johnsen.