Kravstore kunder er kresne i valget, og det er blitt høyst synlig også i bilbransjen. Audi, BMW og Mercedes er blitt rene racere på å levere biler med spesielle farger og materialer for interiøret fra sine spesialavdelinger – men Bentley, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Rolls-Royce har tatt skreddersømmen mange hakk lenger med små spesialserier og unike 1 til 1-modeller. Enkelte ganger med ekstremt vellykkede resultater, andre ganger kan det diskuteres.
Vi ser klart at McLaren er blitt mester i målsøm, i konkurranse med Rolls-Royce. Ferrari står godt også med unike biler til spesielle kunder. Denne gangen har McLaren satt sin MSO-avdeling (McLaren Special Operations) til å bygge en kundespesifisert bil som havner i Dubai. Eksteriøret er i Zenith-sort satin med gullfelger som var mote i racing før i tiden, og resultatet er slående. Hekkvingen er preget av et berømt Bruce McLaren utsagn, en jobb som tok 30 timer i seg selv. Resten av bilen krevde ytterligere 120 timer med håndarbeid for det ferdige resultatet.
Interiøret er en drøm for de som liker den dunkle stilen som gir vibber av racing. Skallsetene av karbon er trukket med sort alcantara og skinn, og det er mengder av synlig karbon. Gulltemaet fra felgene er hentet opp i girhendlene på rattet, på dørsidene og på selve rattet. Den grassate sprintevnen i 720S er urørt, turbo-V8-eren på 4 liter yter 720 HK som modellnavnet antyder, samt et dreiemoment på 770 Nm. Pris for denne bilen er ikke oppgitt, den vil bli brukt som blikkfang under Dubai Motor Show hvor det vil dukke opp mye snadder om kort tid.